Zamieszczone przez dariuspolo
przekładka półki środkowej z ambiente do classic
Zwiń
X
-
w drodze przypuszczeń : chyba rozchodzi się o tunel środkowy, gdzie w classicu jest za wajchą biegów popielniczka i dalej nic - czytaj dziura. a w wersji po lifcie jest poprowadzona ładnym łuczkiem klapka popielniczki.
niestety od kopa tego nie zrobisz. musisz wymienić cały tunel środkowy - czyli cała środkowa dolna część kokpitu, a idąc dalej - tunel środkowy aż do końca. jeśli masz classica to pewnie dół jest szary. ciężkie fanty do dostania w wersji po lifcie; chyba, że zmienisz od razu dół na czarny.
co by to nie było : dół ( środek) jest w całości inny w wersji classic a ambiente. Jedyna rzecz - regulatory nawiewów podchodzą od kopa.Zenuś pa pa teraz gra nam rcd310- i bardzo fajnie gra. masz problem z LPG - walnij na PW - postaram się pomóc
Komentarz
-
-
A no wlasnie trzeba bylo mowic ze to OII
Tak da sie zmienic, ale to wymienia sie w calosci z nawiewem srodkowym. Wrzuce numer czesci i rysunek z ETKI za chwile.
Aby to wyjac, to ja ciagnalem od dolu nawiewow do siebie, bo to jest na wcisk. W sumie jak wie jak ktos wie jak to wyciagac, to jednym sprytnym ruchem wychodzi.
Powinna byc to ta z numerkiem 2 podpisana jako srodkowa, ale nie wiadomo ktora to ma byc wersja, bo tu sa wszytskie mozliwe wypisane.
Po numerze VIN np jakiegos Elegance daloby sie dobrac wtedy do Classika
Komentarz
-
Komentarz